به نام خدا

ماشین الوار انداز کلش آف کلنز

کلش آف کلنر جزو جذاب ترین بازی های موبایلی جهان بشمار میرود که با عملکرد خیره‌کننده آن‌ها تا سال‌ها کاربران را پای گوشی های موبایل کشاند. کلش آف کلنز است نقش مهمی در شکل‌گیری بازی‌های استراتژی آنلاین موبایلی داشت اشت . بازی های زیادی در این سبک وجود دارد اما بی شک کلش آف کلنز جزو بهترین آنهاست ،‌ این بازی که محصول استودیوی فنلاندی سوپرسل است پیشگام بازی های موبایلیست، و با بروز رسانی های خود همیشه جزو بهترین ها باقی خواهد ماند.

 

ماشین الوار انداز کلش آف کلنز کلشه

ماشین الوار انداز کلش آف کلنز

ماشین الوار انداز پنجمین ماشین از ماشین‌های محاصره است. وقتی کارگاه شما به لول 5 ارتقا می‌یابد، قفل آن باز می‌شود. هنگام استقرار،الوار انداز هر چند ثانیه یکبار الوار شلیک می‌کند. این الوار ها می‌توانند تا بیست کاشی را ادامه دهند البته بسته به لول و یا به چهار ساختمان برخورد کنند.

ماشین الوار انداز  دارای حمله ثانویه است که همزمان با راه اندازی یک الوار رخ می‌دهد، که آسیب زیادی به سازه‌ها و واحدهایی می زند که در کنار ماشین الوار انداز قرار دارند. این ماشین از زمان استقرار، سلامتی خود را با گذشت زمان از دست می‌دهد.  تاون هال را به عنوان هدف اصلی خود در نظر می‌گیرد و بدون در نظر گرفتن اینکه تاون هال هنوز وجود دارد یا تخریب شده ، از طریق ساختمان‌های دشمن و دیوارها برای رسیدن به محل خود می‌جنگد.

محوریت حمله

این ماشین بسیار قوی را از هر سمتی رها کنید به سمت قلعه حرکت میکند و مقصد اولیه آن تخریب تاون هال است . ماشین الوار انداز با رها کردن هر الوار مقداری مشخصی آسیب را وارد میکند البته این آسیب بسته به بلا رفتن لول آن بیشتر هم میشود و زمان فعال بودن آن هم بالا می رود . حال با کمی هوشمندی نسبت به این که کجای زمین دشمن تاون هال یا قلعه مستقر است می توانید از قدرت بالای الوار انداز استفاده کنید .

 

آسیب رسانی

این ماشین قوی برای تخریب هر ساختمان یا دیوار از راه دور الوار پرتاب میکند اما اگر تخریب صورت نگرفت زمانی که ماشین به ساختمان برسد نیز با فشار آوردن باعث تخریب زودهنگام آن می شود . با این سیستم میتواند راهی به پشت دیوار های دشمن باز کند تا ساختمان های دفاعی دشمن را تخریب کنید.

 

نیروی پشتیبان

این ماشین هوشمند داخل خود فضایی برای ذخیره نیرو دارد و نیروهایی که توسط هم قبیله ای هاییتان به شما اهدا می شود را در خود جای میدهد و تا زمانی که خود از بین نرفته یا شما فرمان تخریب را صادر نکردید آنها را حفظ می کند این به شما این امکان را می دهد که نیروی های خود را در قلب دشمن بکارید.

 

قابلیت خاص

الوار انداز یک قابلیت خاص و نامرعی دارد این ماشین میتواند با ورود خود به میدان هواس همه ساختمان های دفاعی زمینی زن طراف خود را به خود جلب کند و راه را برای نیرو های شما و البته قهرمان های شما هموار کند تا با تخرین همین ساختمان های دفاعی پیروزی خود را تثبیت کنید. پس این ماشین قدرت مند را صرفا برای تخریب دیوار رها نکنید.

 

کمک به الوار انداز

اگر میخواهید به این ماشین قدرت مند کمک کنید میتوانید از طلسم زلزله استفاده کنید و مسیر تخریب را هموار کنید تا تخریب بیشتری را تجربه کنید. همانطور که بالاتر گفتیم این ماشین به مرور زمان از بین می رود. Grand Warden می تواند عمر این ماشین را به نوعی افزایش دهد.پ

 

ماشین الوار انداز کلش آف کلنز کلشه

کلام پایانی

در کلش آف کلنز شما ماشین های زیادی دارید تا این لحظه و در آخرین آپدیت تعداد 7 ماشین محاصره دارید . و بنظر من باید از همه آنها در لول های مختلف بهره ببرید و در زمان حمله استفاده کنید قدرت سرعت و میزان تخریب هر کدام دستتان بیاید. در اینصورت میتوانید ارنج خود را برای حمله آماده کنید . ماشین محاصره را باید بر اساس نوع حمله خود انتخاب کنید. اگر از حمله های هوایی برای نبرد استفاده میکنید این ماسین یعنی الوار انداز بسیار به کار شما می اید .

 

لینک های مفید :

خرید اکانت کلش آف کلنز

ثبت آگهی فروش اکانت کلش اف کلنز

تخمین قیمت اکانت کلش اف کلنز

اکانت های تحویل آنی