سبک دفاع و حمله کلش رویال Clash Royale

تاگتیک و سبک حمله در این بازی استراتژیک کلش رویال بسیار اهمیت بالایی دارد. این بازی سبک های مختلفی برای حمله و دفاع را برخوردار است که میتوان از آنها برای پیروزی در نبرد استفاده کرد. در این مقاله از سایت کلشه سعی میکنیم بهترین های آن را معرفی کنیم تا شما از بازی خود لذت ببرید.

 

سبک دفاع و حمله کلش رویال Clash Royale کلشه

 

به عنوان مقدمه :

کلش رویال یک بازی استراتژیک و جذاب که توسط شرکت بازی سازی Supercell طراحی و منتشر شده . کلش رویال در سراسر جهان کاربران زیادی دارد و پلیر ها از این بازی به عنوان یک بازی محبوب یاد میکنند. و باهم به مبارزه می پردازند. در بازی کلش رویال شما با استفاده از کارت ها به جنگ پلیر های دیگر می روید.

عکس العمل سریع در انتخاب کارت و یا سبک حمله و دفاع در کلش رویال بسیار مهم است و تعیین کننده برنده بازیست. از منحصربفرد ترین شاخص های کلش رویال وجود کارت های متعدد و زیاد هست که باعث بزرگ شدن گستره حمله و دفاع میشود. هر کارت خاص داری ویژگی های خاصی برای دفاع و حمله می باشد که این هوش شما را میطلبد که از آنها در موقع لوزم استفاده کنید.

 

برای اینکه پلیر بهتری در باری کلش رویال باشید باید استراتژی خاص خود را داشته باشید و سبک شما تعیین کننده این است که شما پیروز میدان باشید. در موقع حمله باید توان حمله خود را نسبت به کارت های خود بسنجید و استفاده به موقع کنید. و هیچ گاه فراموش نکنید که بسته به حمله و دفاع حریف باید واکنش مناسبی را از خود به نمایش بگذارید.

 

انواع کارت های کلش رویال

نظامی :

هاوگ رایدر (Hog Rider): به برج های حرف حمله میکنید و سریع آنها را نابود میکنید.

بالون (Balloon): به سمت برج ها پرواز کنید و آنها را نابود کنید.

مگیک آرچر (Mega Minion): در موقع حمله دشمن نیرو های هوایی آن را بزنید.

 

تانک :

جایانت (Giant): با غول می توانید هواس کمانداران را پرت کنید تا بقیه نیرو ها کار خود را انجام دهند.

پکا (P.E.K.K.A): یک تانک به تمام معنا مقاوم قوی و با استایل خاص خود.

جایانت اسکلتون (Giant Skeleton): این نیروی عجیب وقتی می میرد اطراف خود را نیز منفجر میکند.

 

دفاعی :

کانون (Cannon): با این کارت کوچک میتونید استراتژی حمله حریف را بهم بریزید.

تاور درفان (Inferno Tower):با این تاور نیروی های مستحکم دشمن را نابود کنید .

والیور (Valkyrie): با چرخشی عجاب آور می تواند نیرو ها را نابود کرد.

 

هوایی :

پروازگر (Minions): از آسمان به حریف و برج های حریف حمله کنید.

بی‌بی اژدها (Baby Dragon): آسمان را به آتش بکشید و حمله ای جانانه را رقم بزنید.

مگیک مینیون (Minion Horde): شیش نیروی هوایی را روی دشمن تخلیه کنید.

 

جادویی :

جعلی (Clone): این واحد می توانید میتواند که بصورت زیر زمینی نیرو ها رو دوبرابر کنید.

راکت (Rocket): برج های حریف را به صورت خاص مورد هدف قرار دهید.

منفجره (Fireball): بصورت منطقه ای به حریف خسارت وارد کیند.

 

حمله و دفاع در بازی کلش رویال Clash Royale کلشه

حمله و دفاع در بازی کلش رویال Clash Royale :

سبک حمله شما مهمترین نکته کلش رویال است. شما هم چون یک مدیر باید زمان و کارت های خود را مدیریت کنید تا در مقابل حمله دشمن پیروز باشید، در ادامه چندین روش و سبک مختلف در حمله و دفاع را برایتان بازگو میکنم اما در نظر داشته باشید که این شما هستید که سبک خود را تعیین می کنید :

1-کارت‌های

از اولین اصول یک حمله خوب انتخاب کار های مناسب برای دک میباشد. هر دک میتواند کارت های مختلفی را با ویژگی های خاصی شامل شود. برای حمله باید کارت هایی را انتخاب کنید که مکمل هم باشند تا در پیروزی اثیر بیشتری داشته باشید. انتخاب بهترین کارت ها به شما این امکان را میدهد که زودتر به برج های حریف دسترسی پیدا کنید.

2-تاکتیک‌های حمله

تنوع در تاکتیک حمله و دفاع از الگو های مهم کلش رویال می باشد. که با استفاده از آن شما می توانید حریف خود را گمراه و غافلگیر کنید و در نهایت به برج ها حمله کنید. تغییر تاکتیک به شما این امکان را میدهد که غابل پیشبینی نباشید و پیروز میدان باشید.

3- مدیریت منابع

همچنان که میدانید در کلش رویال اکسیر میکی از منابع اصلی برای تقویت می باشد. از مدیریت و به موقع استفاده کردن اکسیر ها غافل نشوید که در غیر این صورت شما متوقف می شوید و دشمن در حالت حمله. اکسیر خود را کاملا بهینه استفاده کنید این کار ساده نیست اما با بازی و حمله زیاد بدست می آید.

4- دفاع

هیچ وقت دفاع از برج هایتان متوقف نخواهد شد حتی تا لحظه آخر.و شما باید کارت های مناسب را دفاع از برج های خود داشته باشید. انتخاب مناسب این کارت ها باعث می شود که از برج های خود در موقع حمله دشمن دفاع لازم را انجام دهید. یک سبک بازی خوب هم شامل حمله و هم شامل دفاع خوب می باشد.

5- نقاط ضعف حریف

در لحظه شروع بازی یا حتی حین بازی شما باید نقط ضعف دشمن را پیدا کرده یعنی در حین حمله باید حریف را مورد بررسی قرار دهید. اگر بتوانید حریف را بدرستی مورد بررسی قرار دهید مسیر پیروزی را نصف کرده اید، و کافیست از همان نقاط ضربه نهایی را وارد کنید و پیروز این نبرد بزرگ شوید.

 

 

خرید اکانت کلش رویال

تخمین قیمت اکانت کلش رویال 

ثبت رایگان اکانت کلش رویال 

صفحه نخست