سبک دفاع و حمله کلش رویال Clash Royale 2

کارت های در کلش رویال

با قسمت دوم سبک دفاع و حمله کلش رویال Clash Royale در خدمت شما هستیم امیدوارم که با مطالعه این دو قسمت بتونید سطح بازی خود را بالا ببرید تیم تولید محتوای کلشه.

 

کارت‌های متنوع

یک دک و حمله مناسب باید مجموعی از متنوع کارت ها را پوشش دهد. بهترین کار در انتخاب کارت این است که اول کارت های نزدیک برد بردارید، دوربرد، تانک (با قدرت بیشتر) و کارت‌های تانک کوچک (برای سرعت در جرکت) به هماره خود داشته باشد. این کار برای از بین برد تاکتیک حمله حریف را بهم بریزید.

 

سبک دفاع و حمله کلش رویال Clash Royale 2

کارت در دفاع

نقشه دفاع و دک های مناسب دفاع در نبرد ها. برخی از کارت های مناسب دفاع در حقیقت برای حمله هم تاثیر دارند. به عنوان مثال کارت مگیک‌ آرچر یک کارت دفاعی مناسب با ویژگی های خوب است اما در حمله نیز  تاثیرگذار ظاهر می شود و می تواند در موقع حمله نیز ضربات مهلکی وارد کند.

 

کارت انرژی

کارت الیکسیر کارتی برای سازنده اکسیر هست حتما این کارت را به مجموعه خود اضافه کنید.این کارت برای ساختن انرژی هست که به استراتژی حمله شما کمک می کند.

 

ارزش ساز ها

کارت هایی با ارزش وجود دارند که در مقابل حریف مقاومت بیشتری دارند، و حتما باید در حمله شما وجود داشته باشند. به عنوان مثال کارت والیور یک کارت با ارزش محسوب میشود که می‌تواند در حمله و دفاع تاثیر داشته باشد.

 

سبک دفاع و حمله کلش رویال Clash Royale 2

کارت افزایش‌دهنده سرعت

کارت هایی مانند کارت برج زمان شکست خوردن برج شما را کاهش میدهند و می‌تواند در حمله ها تاثیر بالایی داشته باشند.

 

آزمایش و تطابق

یک پلیر خوب کلش رویال باید همه روش های موجود را امتحان کند. شما هم همینطور برای بهتر شدن باید دک های مختلف را تست کنید تا به استراتژی و تاکتیک خاص خود برسید.

اما به ترتیب و ترکیب توجه کنید، تا یک دک مناسب خود ذخیره داشته باشید. هرچه بگویم از تجربه و امتحان نمیتوان بگذریم اصلا تست و تکرار را فراموش نکنید.

 

سبک دفاع و حمله کلش رویال Clash Royale 2

یکی از شرایط خاص در بازی کلش رویال که حساس و هیجان انگیز می باشد این است که در موقع حمله دشمن ما چکاری انجام دهیم . در این شرایط شما دو راه مواجهه دارید اولین دفاع کردن و دومی حمله متقابل . بی شک تصمیم آسانی نخواهد بود و باید بسیار با دقت انجام شود زیرا تایین کننده سرنوشت بازی می باشد.

 

سبک دفاع و حمله کلش رویال Clash Royale 2

دفاع:

استراتژی حریف : از آنجایی که این یک بازی استراتژیک هست باید ابتدا سبک حمله دشمن را مورد بررسی قرار دهید. و بدانید حریف از چه دکی برای حمله استفاده میکند،تا شما بتوانید با استفاده از شناخت کارت ها به دفاع بپردازید.

توربوها و برج‌ها: با استفاده از توربو ها می توانید از برج های خود محافظت کنید. این برج های بیانگر امتیاز شما هستند و اگر از دست بروند، امتیاز حریف بالا می ورد.

استفاده از کارت‌های دفاعی: کارت‌های دفاعی مناسبی مانند کارت تاور درفان (Inferno Tower) و کارت کانون (Cannon) می‌توانند در دفاع موثر باشند. این کارت ها باعث میشود حمله حریف را متوقف کنید.

حمله:

استراتژی حریف: شناخت تاکتیک‌های حریف نه تنها در دفاع بلکه در حمله نیز مهم است. با شناخت نقاط ضعف حریف، می‌توانید بهترین تاکتیک حمله را انتخاب کنید.
ترکیب کارت‌ها: ترکیب کارت‌های مناسب در دک حمله بسیار اهمیت دارد. باید کارت‌ها را به گونه‌ای انتخاب کنید کارت ها باید با توجه به استراتژی خود انتخاب نماید.
استفاده از الیکسیر بهینه: مدیریت الیکسیر و استفاده بهینه از آن در حمله مهم است. در روش حمله شما باید به گونه ای باشد که کمترین اگسیر را استفاده کنید تا برای حمله دچار مشکل نشید.

 

سبک دفاع و حمله کلش رویال Clash Royale 2

غول ها :

دو واحد بسیار قدرتمند و چالشی در بازی کلش رویال غول ها و تانک هاست هم در حمله هم در دفاع باید برای آن برنامه داشته باشید. این دو واحد قدرتمند توانایی بسیار بالایی در تخریب برج ها دارند  که تاکتیک مؤثری را برای دفاع از تاورها و برج‌های خود انتخاب کنید. در ادامه به برخی از راهکارهای موثر در دفاع در برابر غول‌ها در کلش رویال می‌پردازیم.

استفاده از کارت‌های دفاعی قوی
با استراتژی دفاع کنید. کارت‌هایی مانند کارت کانون (Cannon)، کارت تاور درفان (Inferno Tower)، و کارت تاور تشنه (Tornado) می‌توانند به شما در مقابله با غول‌ها و واحدهای تانکی کمک بسیاری کنند.

استفاده از کارت‌های کنترلی
کارت‌های کنترلی مانند کارت اسکلتون‌آرمی (Skeleton Army) و کارت آنتی-واحدهای هوایی می‌توانند غول‌ها را کنترل کنند. با استفاده از این کارت‌ها، سرعت غول ها را کم و زمان کافی برای دفاع فراهم کنید.

استفاده از تاکتیک‌های جمع‌آوری واحدها
تاکتیک‌های جمع‌آوری واحدها می‌تواند جواب دهد. با جلب نظر واحدهای شما به مرکز دفاعی خود، می‌توانید غول‌ها را به سمت توربوهای خود هدایت کرده و آنها را در زمین خود از بین ببرید.

استفاده از کارت‌های هوایی
بعضی از کارت‌های هوایی نیز می‌توانند در دفاع در برابر غول‌ها مؤثر باشند. برای مثال، کارت بی‌بی اژدها (Baby Dragon) و کارت اژدهای انفرادی (Inferno Dragon) هر دو واحدهای هوایی هستند که به شما در دفاع در برابر غول‌ها و تانک‌ها کمک می‌کنند.

مدیریت الیکسیر
مدیریت صحیح الیکسیر نیز در دفاع مهم است. باید به دقت الیکسیر را جمع‌آوری کنید تا بتوانید به زمانی کافی برای فراهم کردن واحدهای دفاعی و کنترلی داشته باشید.

در نهایت، دفاع در برابر غول‌ها یکی از جنبه‌های مهم استراتژیک در کلش رویال است. با استفاده از کارت‌های مناسب، استراتژی مؤثر، و مدیریت الیکسیر به درستی، می‌توانید از نابودی برج‌ها و تاورها جلوگیری کنید و در بازی موفق شوید.

 

سبک دفاع و حمله کلش رویال Clash Royale 2 کلشه

نتیجه‌گیری

کلش رویال یک بازی بسیار هیجان انگیز بوده که به تناسب قدرت بازی و ساخت بسیار عالی در گرافیک و خط سیری داستان و محتوای متنوع جزو بازی های محبوب است . و از انجام آن غافل نشوید این بازی پلیر های قوی دارد و بازی بسیار چالشیست . امیدوارم لحظات خوبی را با این بازی تجربه کنید.

 

خرید اکانت کلش رویال

تخمین قیمت اکانت کلش رویال 

ثبت رایگان اکانت کلش رویال 

صفحه نخست